Tazkirah Hari Ini....

Unit Perhubungan Awam

Berikut adalah senarai nama penerima barang/surat yang belum dituntut di Kaunter Informasi PSIS.

Senarai hanya dibuat untuk barang/surat yang belum dituntut lebih dari sebulan dari tarikh diterima.

 

BIL NAMA SYARIKAT PENGHANTAR
1 NUR NABILAH NAJIHAH MUHAMMAD AZMAN ABX EXPRESS
2 SITI NUR FADHILAH SKYNET
3 NOOR YAZANA AMILIA MAZLAN GDEX
4 NURUL FARHANA CITY LINK
5 KHIRUN MD SHAH SKYNET
6 MUHAMMAD ANUAR MARSIB ABX EXPRESS
7 NURINI NURDING GDEX
8 MOHD HARITH IZZAT ISMAIL CITY LINK
9 ZARIFAH ADILA COM ONE EXPRESS
10 YASIRAH MOHD YOONUS GDEX
11 KATIE NORUZMAN GDEX
12 SITI ZURAIDAH MOHD ARSHAD ABX EXPRESS
13 NUR SHAFIYYAH CHE EMBI ABX EXPRESS
14 NUR ANNISA EZZATY ISMAIL SKYNET
15 NUR ANIRA SYASYA ABDUL RAHIM GDEX
16 MUHAMMAD IBRAHIM ABU POS INDONESIA
17 AIMAN IZHARI NATIONWIDE
18 MOHD NAIM MOHD KUNSI SKYNET
19 NOOR SHAHIDAH AHMAD HUSSAINI GDEX
20 FATIN SHAHIRA NABIHA SHAHROM SKYNET
21 UMMU SYAHIRAH SAIFUL NIZAM HCD EXPRESS INTERNATIONAL
22 NURUL NORAFFAH AZIZ  CITY LINK
23 SITI HAJAR HJ HUSAIN GDEX
24 NURFARHANA AQILAH NATIONWIDE

PERINGATAN : 

Semua penghantaran yang menggunakan alamat PSIS adalah diwajibkan menggunakan butir-butir seperti berikut bagi mengelakkan sebarang kesulitan :

 

1. Nama penuh seperti di dalam Kad Pengenalan

2. No. Matrix (Bagi Pelajar)

3. Unit/Jabatan (Bagi Kakitangan PSIS)

 

Pihak Pentadbiran tidak akan menyerahkan barang/surat kepada wakil kecuali penerima barang/surat tersebut sendiri.

Pelajar diwajibkan mengemukakan Kad Pelajar ketika berurusan di Kaunter Informasi.

Sila pastikan anda telah menggunakan perkhidmatan pengesanan (Tracking System) barang/surat anda dan pastikan ia telah sampai ke PSIS sebelum datang ke Kaunter Informasi.

Bagi perkhidmatan Pos Biasa, sila buat tuntutan terus ke Unit Pentadbiran.

Pihak Pentadbiran tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan barang/surat anda. 

 

Sekian, terima kasih.

 

Pentadbiran PSIS

 parcel letter

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.

Bendera yang dikibarkan merupakan satu lambang dan kedaulatan sesuatu Negara, Negeri mahupun sesebuah Organisasi. Justeru itu, pengibaran bendera rasmi perlulah diberikan satu standard agar ianya lebih memberikan kesan kepada semua.

Berikut merupakan saiz standard bagi bendera politeknik Malaysia yang telah ditetapkan. Sebagai makluman, saiz bendera yang digunapakai ialah saiz standard iaitu 3 kaki x 6 kaki.

bendera saiz

Disini disertakan Siri Pengetahuan Am Berkaitan Bendera, Banner, Lambang, lagu Kebangsaan dan Lagu-lagu Kebangsaan Negeri-Negeri di Malaysia.

Moga kita lebih menghormati semangat Bendera kita.

Logo Pos MalaysiaPERHATIAN!

Kepada PELAJAR yang menggunakan perkhidmatan POS MALAYSIA ke alamat Politeknik Sultan Idris Shah, anda WAJIB menyertakan maklumat lengkap seperti di bawah:

  1. NAMA
  2. NOMBOR MATRIK / NO. PENDAFTARAN PELAJAR
  3. NOMBOR TELEFON

Maklumat Tambahan :

  1. Pihak PSIS tidak akan menyediakan senarai penerima, penerima harus datang sendiri ke Kaunter Pertanyaan Jabatan Hal Ehwal Pelajar untuk mendapatkan item yang dikirim;
  2. Pihak Pos Malaysia akan menghantar item yang dikirim ke Politeknik Sultan Idris Shah Selepas JAM 4.00 PETANG Setiap Hari ;
  3. Item yang dikirim menggunakan perkhidmatan Pos Laju / Pos Ekspress / Courier Service bolehlah diambil di Kaunter Pertanyaan Jabatan Hal Ehwal Pelajar ;
  4. Item yang dikirim menggunakan perkhidmatan Pos Berdaftar / Registered Pos perlu diambil di Kaunter Pertanyaan Jabatan Hal Ehwal Pelajar.

Pihak PSIS TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas sebarang KEHILANGAN/KEROSAKAN barang anda!

Segala kesulitan amat dikesali dan pihak kami memohon maaf sekiranya tidak dapat memberikan perkhidmatan terbaik.

Sekian, Terima Kasih.

Talian 1MOCC : 03-8000 8000

1Malaysia One Call Centre

Pusat Panggilan 1Malaysia (1Malaysia One Call Centre atau ringkasnya 1MOCC) adalah usaha Kerajaan untuk memantapkan penyampaian perkhidmatan dan komunikasi di antara rakyat dengan agensi Kerajaan. Pusat panggilan setempat ini yang beroperasi 24 jam sehari, tujuh hari seminggu untuk menjawab pertanyaan, aduan, cadangan dan maklum balas rakyat melalui panggilan telefon, sistem pesanan ringkas (SMS), faks, emel dan media sosial.

1MOCC membolehkan orang awam mengemukakan sebarang pertanyaan, aduan atau cadangan kepada pelbagai agensi Kerajaan dengan menggunakan nombor tunggal iaitu 03-8000 8000. Sehubungan itu, talian utama Kementerian Luar Negeri, 03-8887 4000 akan dilencongkan ke talian 1MOCC, 03-8000 8000 mulai 10 Mei 2013. Walaubagaimanapun, YBhg. Tan Sri / Datuk / Dato’ / Datin / Amb. / Tuan / Puan masih boleh menggunakan talian 03-8887 diikuti dengan nombor sambungan yang boleh dirujuk melalui direktori pegawai yang dipaparkan di portal: http://www.kln.gov.my atau http://www.moe.gov.my.

Inisiatif ini telah dilancarkan oleh YAB Dato’ Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia pada 12 November 2012. 1MOCC merupakan satu projek National Flagship di bawah National Blue Ocean Strategy (NBOS) bertujuan memudahcara komunikasi orang awam dengan agensi Kerajaan melalui konsep pusat panggilan setempat.

Lagu Promosi 1MOCC :

Hubungi Kami di :
POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH,
SUNGAI LANG, 45100 SUNGAI AIR TAWAR,
SELANGOR DARUL EHSAN.
Tel : +603-32806200 | Fax : +603-32806400
Email : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.
Lokasi :
Kami mengamalkan sistem pengurusan berkualiti berasaskan MS ISO 9001:2015
ISO MQA 2015
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com